5 דרכים יצירתיות להשקיע בשיווק הדגיטלי של העסק שלכם

תוכן עניינים

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית היא תוכנית המתארת ​​כיצד העסק שלכם ישיג את יעדי השיווק שלו באמצעות ערוצים מקוונים כמו חיפוש ומדיה חברתית. 

  1. SEO

קידום אתרים הוא תהליך של שיפור האתר שלכם כך שהוא ידורג גבוה בתוצאות מנועי החיפוש עבור מילות מפתח וביטויים הקשורים לעסק שלכם. יש חברות שמתמקצעות בכך.

  1. PPC

PPC הוא צורת פרסום בתשלום המסתמכת על מערכת מבוססת מכירות פומביות. עם PPC, אתם מציעים על מילות מפתח שאתם רוצה שהמודעות שלכם יופיעו עבורן – המודעה שלכם מופעלת כאשר חיפוש של משתמש כולל את מילת המפתח שלכם. 

  1. שיווק באמצעות תוכן

בשיווק תוכן, העסק שלכם מתמקד בהגעה, עיסוק וחיבור עם צרכנים באמצעות תוכן. תוכן זה, שיכול לכלול סרטונים, פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה ועוד, מספק ערכים למשתמשים. עם זאת, זה לא עותק מכוון מכירה – זה אינפורמטיבי.

  1. שיווק בדואר אלקטרוני

שיווק בדואר אלקטרוני מתמקד בשימור לקוחות קיימים, כמו גם בהשגת לקוחות חדשים. זוהי טכניקה מצוינת לבניית מודעות למותג, שמירה על ראש החברה שלכם ועידוד רכישות חוזרות.

5.רשתות  חברתיות

שיווק במדיה חברתית מתמקד בבניית מודעות למותג והגדלת ההמרות. קמפיין שיווק במדיה חברתית יכול להכיל פלטפורמת מדיה חברתית אחת או כמה, בהתאם לקהל היעד שלכם ולהעדפות הפלטפורמה שלו.

מלחו לוגו

אודות מלחו

ברוכים הבאים למחו! אתר התוכן שמביא לכם את הסיקורים והכתבות הכי מעניינות בנושאים החמים ביותר! התחקירנים שלנו עומלים על הסיקורים המקצועיים ביותר בעבודות תחקיר בהן מושקעות שבועות רבים של בחינה והפקה. אז כל מה שנותר לכם הוא ליהנות מתוכן משובח >>

אלון בוסני

אלון בוסני - עורך תוכן ראשי

עורך תוכן ראשי, מלחו

המלצת העורך;

דילוג לתוכן