האם כדאי להשקיע בקידום ממומן בפייסבוק?

תוכן עניינים

אלון בוסני

אלון בוסני - עורך תוכן ראשי

עורך תוכן ראשי, מלחו

מאז הקמתה לפני למעלה מעשור, פייסבוק גדלה לתחנת כוח עולמית שמשפיעה על חיי היום-יום של כמעט כולם במדינה. הדלק מאחורי העלייה חסרת התקדים הזו היה פרסום. אז האם כדאי להשקיע בקידום ממומן בפייסבוק

פייסבוק בהחלט יכולה לספק לכם  בניית קמפיינים לפרסום בפייסבוק זה דבר אחר לגמרי. רוב העסקים מסתבכים זאת מפני מודעות פייסבוק הן למעשה פלטפורמת הפרסום המתוחכמת ביותר שקיימת כרגע. זה שהוא נגיש, לא אומר שהוא קל לשימוש. לכן תמיד טוב לפנות למומחים בתחום.

פייסבוק מאפשרת לכם למקד לצרכנים עם דיוק יוצא דופן, על ידי יצירת קהלים מותאמים אישית המוגדרים על ידי מדדים כמו גיל, מגדר, מיקום, תחומי עניין, עיסוק, הכנסה ועוד רבים. אבל זה הולך הרבה יותר רחוק מזה, העסק שלכם יכול למקד על סמך התנהגויות כמו רכישות עבר וכניסה למודעות מגוונות. לא משנה מה אתם מקדמים או מוכרים, אתם יכולים ליצור קהלים מותאמים אישית  שיגיעו ישירות לאנשים שאתה צריך כדי לראות אותם.

משתמשי פייסבוק מופגזים בפרסומות 24/7. חשוב לזכור שאנשים לא שם כדי שימכרו להם – הם שם כדי לראות חתולים חמודים, מי התחתן ותמונות של מפורסמים. כדי להתבלט תצטרכו לספק תוכן נהדר שמושך באמת את הקהל שלכם. המשמעות היא מודעה  מדהימה ותמציתית, ותכנים חזותיים מרשימים.

מלחו לוגו

אודות מלחו

ברוכים הבאים למחו! אתר התוכן שמביא לכם את הסיקורים והכתבות הכי מעניינות בנושאים החמים ביותר! התחקירנים שלנו עומלים על הסיקורים המקצועיים ביותר בעבודות תחקיר בהן מושקעות שבועות רבים של בחינה והפקה. אז כל מה שנותר לכם הוא ליהנות מתוכן משובח >>

דילוג לתוכן